Na manhá deste sábado realizou-se em Compostela a apresentaçom publica de Nós Diario, o novo jornal galego que promove Sermos Galiza. Deste jeito, o novo cabeçalho que nasce inspirado na marca de Castelao, unira-se ao Novas da Galiza, decano da impressa nacionalista galega que sai ao prelo desde o ano 2002, como únicos jornais em papel escritos integramente em galego.
Segundo anunciarom os seus promotores, o jornal disporá de ediçom digital todos os dias do ano, enquanto a ediçom impressa sairá só cinco dias por semana, de terça-feira a sábado, saindo o sábado conjuntamente com o semanário Sermos Galiza.
Embora este mesmo ano já saiam publicados vários números cero, está previsto que o primeiro número veja a luz o dia 2 de janeiro de 2020. Esse dia será quando se materialize um projeto que nasceu em novembro de 2017, que foi quando anunciaram a intençom de criar o novo cabeçalho galego e para o que previamente foi necessário atingir mais de 3.000 subscriçons para garantir a sua estabilidade económica.
Este novo projeto deveria ajudar a informar da atualidade com a olhada centrada na realidade do País, fugindo do jornalismo que mira de lado para Madrid, polo que tem a sua importância também em termos políticos. Segundo as próprias palavras de Xoán Costa, presidente do Conselho de Administraçom de Sermos Galiza, pretendem construir um “diário de interesses galegos, professional e colaborativo para assim oferecer informaçom e análise com rigor e perspectiva própria ao serviço, sempre, do povo galego”.