Por Ana Macinheira /

O Observatório da Marinha pola Igualdade e o Concelho de Ribadeu organizam a Iª Festa Feminista de Outono, que terá lugar no vindouro sábado 28 na vila ribadense.A jornada acolherá múltiplas atividades do ámbito social, cultural e educativa, que terám como cenário principal a Praça 8 de Março.

Visibilizar projetos feministas que se estám a desenvolver na Galiza, pôr em comum experiências e pessoas a partilharem o feminismo como ferramenta para acadar a igualdade, e implicar diferentes coletivos, mulheres e instituiçons públicas na difusom da mensagem da igualdade e do feminismo; estes som, entre outros, os objectivos deste projeto, impulsionado desde o Observatório da Marinha pola Igualdade. Trata-se dumha ‘associaçom feminista, integrada por mulheres da Marinha; através de juntanças periódicas pomos em comum análises e desenhamos estratégias e atividades a serem realizadas na comarca, além de informar sobre os recursos disponíveis’.

A I Feira Feminista de Outono em Ribadeu contará com a presença de diverss organizaçons e entidades com perspetiva de género no ámbito social, cultural e educativo na Galiza. Haverá música tradicional, degostaçom de vermús, obradoiros sobre auto-conhecimento e sexualidade, e para fechar a jornada, música com umha Verbena Feminista.