Por José Manuel Lopes Gomes /
Hoje mesmo arrancam na cidade de Lugo as jornadas de formaçom do projecto de ensino galego Semente, que se celebram por segundo ano consecutivo. Terám lugar no salom de actos da Residência Juvenil Lug II, na Rua Pintor Corredoira.
O encontro terá lugar ; dirige-se fundamentalmente ao sector do ensino, e pretente gizar as linhas mestras dum projecto de imersom linguística para a Galiza do século XXI, quando o nosso país afronta o repto desgaleguizador mais grave da sua história.
Semente conta com o apoio de múltiplas entidades para a realizaçom deste acto : a própria Universidade de Santiago de Compostela, o grupo de Investigaçom Pedagogia Social, Educaçom Ambiental, o STEG, a CIG ou a AGAL. Todas as jornadas som gratuítas.
As problemáticas do ensino e do idioma serám abordadas dum ponto de vista multidisciplinar no formato de mesas redondas. Tratarám-se questons como a discriminaçom da língua na escola, os desafios pedagógicos do sistema educativo actual, ou os modelos basco e catalám de imersom linguística, com representantes das ikastolas e do governo da Generalitat.
Haverá tempo também para obradoiros sobre a norma internacional do galego, ou para umha sessom de convívio com música tradicional. A jornada encerrará-se no médio dia de Domingo.
Podes consultar o programa completo das jornadas aqui.