O alinhamento histórico da Igreja católica com o poder, e a sua incidência nos destinos dos povos, fai da morte do anterior papa de Roma um feito que vai muito além do religioso. Como tal, motivou pronunciamentos no galitwitter e no twitter em geral, muitos deles em chave retranqueira, outros mais analíticos.
Neste perfil, reflectia-se ironicamente sobre o cuidado da ortodoxia católica na hora de apresentar umha certa estética da morte.
Seguindo no terreno do humor, mais perfis galegos recriavam-se na aliança da Igreja com os poderes mundiais.
Outras contas apontavam criticamente as louvanças de parte da esquerda oficial à sua figura.
Numha linha de maior profundidade, esta publicaçom brasileira fazia um repasso por todos os cavalos de batalha de Ratzinger, que foi opositor de muitas causas justas, e receloso ante religions que nom eram a própria. O marxista Juliám Rodrigues escrevia este duro repasso.
Na imprensa británica, nom faltou quem lembrara os contactos juvenis de Ratzinger com o hitlerismo, desmentindo que nom houvesse escolha neste feito.
Desde a Filosofia, este professor brasileiro analisou a demissom de Bento XVI no contexto dumha funda crise da instituiçom, que a sua saída puido atalhar; o perfil também o vencelha com a revoluçom conservadora encetada por Margaret Tatcher e Ronald Reagan.