Se no passado 18 de novembro o Projeto Estreleira anunciava umha nova intervençom nacional um ano depois do acto galego-português no Porto, nesta mesma semana a entidade anunciou algumhas das linhas mestras da sua campanha para o curso em andamento. Com a legenda “Galiza aos quatro ventos”, Estreleira pretende levar a vindicaçom nacional aos quatro pontos cardinais do país, e fará-o socializando quatro símbolos nacionais diferenciados.

Numha nota publicada nas suas redes sociais, Estreleira concretizou alguns detalhes da campanha que apresentava em Lugo há um mês, diante da estátua de Castelao, e do hotel que reuniu os primeiros nacionalistas assim denominados no ano 1918. Com a vontade, já exprimida em outras ocasions, de difundir a causa galega “fora da estrita porçom territorial da AP9”, a entidade apresentou umha intervençom “abrangente” e “dilatada no tempo”. Valendo-se mais umha vez do simbolismo das datas, a campanha começou no dia em que se comemorava o 105 aniversário da Assembleia Nacionalista de Lugo, e rematará em junho, nas datas que nos remitem a dous fitos importantes do galeguismo: a proclamaçom da I República, o 27 desse mês em 1931, e a aprovaçom massiva do nosso primeiro estatuto, no dia 28 de junho de 1936.

Comissons territoriais

Na sua nota, Estreleira anuncia que está em processo de constituiçom de “quatro comissons territoriais” cujos nomes fam alusom à área geográfica em que desenvolverám as suas tarefas: Fisterra, Ortegal, Ancares e Minho. Cada umha delas funcionará, como é costumeiro para Estreleira, “valendo-se do apoio do voluntariado”, que pode achegar o seu grau de areia “no trabalho voluntário, na socializaçom ou no apoio económico.” Segundo comunica a entidade, as comissons som abertas, e qualquer pessoa pode aderir às mesmas entrando em contacto com a organizaçom.

Conteúdos por desvelar

A propaganda socializada até o momento por Estreleira joga com quatro bandeiras nacionais e quatro legendas diferenciadas por cada zona do País: “Contigo ao fim do mundo”, “Nom perdamos o norte”, “Na Galiza sempre sai o sol”, e “irmaos”. A própria estreleira, a bandeira sueva, a bandeira medieval e a serea som os símbolos escolhidos para a difusom massiva.

Com isso e conto, Estreleira nom deu mais pistas ainda dos demais conteúdos da campanha, e as suas vozeiras anunciárom que estes irám conhecendo-se a medida que esta se vaia desenvolvendo.