Um obradoiro dirigido a homes arredor de questons relacionais desenvolverá-se no próximo mês de Outubro. Desta vez, a terapeuta Tareixa Ledo, com grande experiência no acompanhamento de iniciativas sociais, labregas, feministas… vem de convocar um novo obradoiro para homes arredor dos vínculos afetivos e as relaçons amorosas para o bom trato. Trata-se dum espaço “vivencial teórico-prático” que se desenvolverá em Compostela ao longo de três jornadas.

A ideia neste caso é “observar como os homes se colocam nas suas relaçons afetivas, como se constroem as relaçons, que energias se fomentam e quais som os vínculos mais sudáveis para as pessoas”, em palavras da dinamizadora.

Compreender os dinamismos das relaçons: a fusom e a separaçom, o espaço pessoal e o espaço compartido, os modelos de relaçom, os negociáveis e os inegociáveis…Também os processos de desamor, atravessar rupturas e fazer despedidas, serám alvo na da dinâmica.

Som dúzias de homes na Galiza os que acodem a obradoiros deste tipo nos últimos anos, existindo grupos dispersos e umha pequena rede colaborativa que tem a sua concreçom em obradoiros deste tipo, e cuja mirada esta posta na construçom dumha outra realidade desde a base do bom trato para umha possível futura sociedade em igualdade e sem opressons de nenhum tipo.

Mais informaçom em: https://reencontrogaliza.wordpress.com/