Mais um ano, o verao despede-se com um festival obrigado para os movimentos populares galegos, e particularmente o independentismo. No Condado, poesia, música, vindicaçom política, associativismo e lazer juntárom-se. Assim recolheu o evento o galituiter, quando a emblemática SCD fazia 50 anos de vida.
Dias antes da grande cita, a imprensa digital galega anunciava assim a importante jornada da nossa cultura.
Um dos assistentes salientava que o festival, entre outras muitas cousas, é um espaço de convívio e reencontro ao longo de décadas de luita.
Outros perfis, ligados à militáncia e à literatura galega, uniam-se a estes parabéns colectivos.
Como nom podia ser de outra maneira, celebrado à beira do Minho, este é um Festival que celebra a condiçom internacional do galego e a irmandade galego-portuguesa. Assi se recolhia nesta conjunçom poético-musical.
O político nacionalista Néstor Rego parabenizava a SCD e ressaltava a sua veterania.
35 anos de vida dam para umha grande acumulaçom de experiência no Festival, e também para que este seja um encontro de várias geraçons, como demonstra esta imagem.
Numha base social generacionalmente muito diversa, nom podia faltar um espaço para as crianças.
No que diz respeito ao internacionalismo, a pequena vila do Condado nom decepcionou mais umha vez, ponhendo em contacto a Galiza, Euskal Herria e Cuba.
Um dos momentos mais esperados do evento foi a actuaçom de Fillas de Cassandra, com um grande sucesso de público.
Para além da festa, o encontro do Condado favorece sempre o debate de ideias, como aconteceu nesta mesa redonda sobre resistência cultural.
Também o espaço reservado para o associativismo oferecia às e aos participantes a opçom de colaborar com os movimentos populares, comprando a sua produçom intelectual ou materiais. Era o o caso do Espaço Clara Corbelhe.
Dentro da nutrida oferta editorial que se amossa em Salvaterra, este ano sobressaía o livro que nos conta das cinco décadas de associativismo nacional e popular acarom do Minho.
Um dos autores da obra sintetizava assim os seus conteúdos e a sua importáncia.