Durante o dia de hoje e amanhã vamos estar na rua, informando do que acontece em mais um dia da Pátria protagonizado pola pandemia, com especial atençom nos atos independentistas. Pontualmente atualizaremos esta nova no mesmo decorrer dos acontecementos e cedendo a palavra à militáncia.
14:45
Sessom vermute, comida solidária com as presas e brinde pola absolviçom das encauadas na Jaro organizado por Briga e Ceivar desprazou-se ao CS escárnio e maldizer na rua Algalia de riba.
Dúzias de jovens e solidárias conversam mentres o aperitivo e as organizadoras trabalham na comida, atendendo o pessoal e vigiando o cumprimento das normas sanitárias
Desprezou-se devido à chuva
Nos dias prévios a organizaçom juvenil Briga anunciou cancelamento dos concertos da jornada de rebellion juvenil que adia para Outubro por responsabilidade ante o aumento da incidência da COVID, eis o comunicado:
15:00
Começa o jantar no CS ocupado de Compostela.
18:15
Controlo policial na Praça do Pam (Cervantes) a identificar independentistas, especialmente toda a gente que procede do Escarnio e Maldizer. Sobre 8 agentes de paisano, nengum uniformado.
18:40
Muito bom ambiente na praça da Galiza onde centos de solidárias començam concentrar-se para dar início à cadeia humana polla liberdade dos presos independentistas.
Voluntárias de Ceivar repartem um novo número do vozeiro antirrepresivo Cisalha.
19:30
Cadeia humana dá a volta a praça da Galiza entre berros como “defender a terra nom é delito”, “nom estamos todas, faltam as presas” ou “independência ” e prepara-se para sair percorrer ruas da zona velha.
“COVID em prisom dupla repressom” ecoa com força na cadeia humana trás o início da luita anunciada polo CPIG esta semana.
20:00
Final da cadeia entrando na praça do Pam e vai dar início o ato
Que voltem parabeniza todo o movimento polo fim da dispersom mas denúncia o isolamento e medidas excepcionais que sofrem, agravadas nesta situação de pandemia e reivindica a reagrupaçom numha mesma prisom na Galiza.
O ex-preso independentistas Júlio Saiáns lê o comunicado do CPIG
Íria Calvelo e Ugio Caamanho, absoltos no juízo da operaçom Jaro, dirigem-se as assistentes em nome do organismo popular anti-repressivo Ceivar.
Denunciam o avance da repressom e o medo sobre o que cada vez mais se sustenta este regime. Espanha já nom têm cenouras, só paus nos que suster-se.
Sinalam que nesta situaçom é mais necessário do que nunca contar com organizações anti_repressivas mais fortes.
20:30
A marcha da juventude independentista decorre pola virgem da cerca ao berro de “Independência”
25 de Julho
10:00
Iniciativa estreleira desprega duas bandeiras de grandes dimensões na ponte sobre o Tambre em Sigüeiro.
Desfile de carros com a estreleira sai de Sigüeiro direçom Compostela.
12:00
A manifestaçom do bloco sai multitudinária mália a pandemia.
A manifestaçom de Assembleias Abertas Independentistas saíu às 13:00 horas.