Aproxima-se o dia da Mátria galega e desde o Galizalivre.com achegamos recompilaçom dos eventos políticos, solidários e culturais que o movimento arredista organiza neste 24 e 25 de julho em Compostela. Mais um ano, todas as atividades desenvolverám-se condicionadas pola situaçom de pandemia e as normativas decretadas polo Estado e governo autonómico para conviver com o virus da COVID-19.

Anunciamos ademais a reportagem “minuto a minuto” que estamos a preparar para ambas jornadas. Incluirá informaçom pontual do decorrer nos diferentes atos e entrevistas às organizadoras e participantes.

Sábado 24 de julho.

14h00 Jantar solidário com a presa e presos independentistas galegos no Parque de Belvís. Cá para inscrever-se

15h00 Brinde pola absolviçom da e dos encausados na operaçom Jaro. Organiza Briga e Ceivar.

18h00 Cadeia humana pola liberdade das presas independentistas, desde a praça da Galiza percorrerá varias rúas. Organiza Ceivar.

20h00 Manifestaçom juvenil unitária baixo a legenda “A república galega é o futuro” que sairá desde a Alameda. Organizam Briga, Erguer, Galiza Nova, Isca e Mocidade pola Independência!

22h30 Jornada de rebeliom juvenil baixo a legenda “Voltar às ruas para recuperarmos o futuro”. Concertos de Skacha, High Paw e Nuada no parque de Belvís. Organiza Briga.

Domingo 25 de julho.

13h00 Manifestaçom trás a legenda “umha história de luita, um futuro nosso” desde a Alameda de Compostela. Organizam as Assembleias Abertas Independentistas. Depois organizam comida de confraternizaçom, para a que solicitam inscrever-se e que terá lugar na Gentalha do Pichel, na rua Santa Clara.

A falta de eventos por concretizar e/ou açons surpresa de inciciativas independentistas como estreleira.gal, outros movimentos e organizaçons anunciárom também os seus atos: O BNG e Galiza Nova recuperam tanto a manifestaçom que sae no 25 às 12h00 da alameda com a legenda “Galiza sem límites, BNG sem límites” como também a homengem a Rosalía e Castelao no parque de Bonaval o 24 às 17h00 trás a suspenssom de ambos no 2020 devido a pandemia e como novidade, por primeira vez este ano, há umha manifestaçom anti-fascista no mesmo dia da Pátria, promovida pola Plataforma Galega pola Terceira república, Agora Galiza-UP, Partido Comunista de España (m-l), Partido Comunista de los Pueblos de España e Estudantes Antifascistas que baixo a legenda “contra o fascismo e a ditadura do capital” sairá às 12h30 da Alameda.