Outonia, umha cooperativa de educaçom social e sustentabilidade rural que germola nas montanhas do interior galego.

“No rural nom há futuro” é umha frase que escuitamos muito de tomar a decisom de estabelecer-nos nele depois de estudar. Se nom há quase gente e muitos dos serviços básicos para a populaçom perigam, é difícil pensar que um projeto de educaçom social poda ter acolhida neste tipo de território.

Mais a sua aposta nom é só a de trabalhar ou ganhar quartos, senom a de poder criar um projecto vital que reverta positivamente na dinamizaçom dos nossos territórios e do rural interior galego Esse que vemos como um espaço de gram riqueza e valor e com múltiplas possibilidades de desenvolvimento desde umha olhada sustentável e respeitosa.

Outonia som três mulheres: Tania, Araceli e Paula que vivem em três pontos diferentes da montanha interior galega: Maciço Central, Trevinca e Courel. Som educadoras sociais com múltiplas inquedanças, formaçons e experiência que vam desde o género e diversidades, a educaçom ambiental e o desenvolvimento comunitário.

Esta cooperativa sem ánimo de lucro gesta-se após dous anos de trabalho, ilusons e medos. Através dela pretendem achegar os seus conhecimentos no eido da educaçom social, tratando de beneficiar a vizinhança e fazendo do pessoal um ato político e transformador.

As suas competências profissionais, giram arredor da criaçom de respostas socioeducativas às necessidades dos territórios e gente rural. Desde a cooperativa, gestam projetos próprios, ao tempo que artelham ideias junto às pessoas coas que trabalham, realizando um labor de acompanhamento desde o desenho do projecto até a sua avaliaçom. Trabalham tanto coa administraçom pública como com entidades privadas.

O seu labor, artelha-se arredor de quatro áreas principais:

  • Rurais, património e identidade.
  • Educaçomambiental,dinamizaçomeculturadasubstentabilidade.
  • Desenvolvimentocomunitárioeparticipaçomcidadá.
  • Educaçomemocional,géneroediversidades.

Independentemente da razom de ser das iniciativas levadas a cabo, o seu labor sempre se centra arredor de cinco piares de trabalho, como som: a ética dos cuidados, a participaçom e o desenvolvimento comunitário, a sustentabilidade ambiental, as pedagogias alternativas e a igualdade e diversidades.

Para obter mais informaçom ou pôr-se em contacto com elas: