A Rede Galega de Educaçom e Desenvolvimento rural é uma comunidade transversal formada por um destacável abano de federaçons vizinhais, AMPAS, associaçons culturais e etnográficas, entidades de conservaçom do património galego, organizaçons sindicais docentes e agrárias, movimentos de renovaçom pedagógica, colégios profissionais, associaçons ambientalistas, mancomunidades de montes, grupos de consumo e coletivos feministas, entre outros.

A Rede leva desenvolvendo nos últimos anos um trabalho teórico de grande interesse a respeito da preservaçom e desenvolvimento do rural, mediante um trabalho continuado no desenho de alternativas para afrontar o seu deterioro. No entanto, o seu papel é ainda mais importante no que di respeito à dinamizaçom comunitária e criaçom de redes de apoio mútuo para dar resposta aos continuados ataques do governo da Junta da Galiza em matéria de espólio de recursos, destruiçom do meio ambiente e do desmonte dos serviços públicos como escolas e centros de saúde.

Este viveiro de solidariedade em favor do rural galego avança um chanço mais apresentando um projeto digital que visa estender a própria comunidade rural digital. Os seus objetivos som: criar uma dinâmica de interaçons específicas do rural para gerar consciência comunitária de grupo, encetar uma andaina inclusiva de trabalho a prol do comum das pessoas do rural e definir uma palestra e voz integradora com a que interpelar, pactuar, propor ou exigir às Administraçons Públicas.

A finalidade última e virar numa canle de comunicaçom para as pessoas, coletivos e entidades que trabalham por um rural autóctone, habitável para as pessoas, solidário e desenvolvido de jeito sustentável.

A nova web tentará consolidar uma plataforma de troca de experiências, artigos e estudos sobre o rural, de divulgaçom de iniciativas, análise de políticas institucionais que afetam ao rural, artigos ou reportagens de custodia do património e do território, reivindicaçons de direitos das comunidades do rural, artigos de opiniom crítica, etc. Em definitivo, a finalidade última e virar numa canle de comunicaçom para as pessoas, coletivos e entidades que trabalham por um rural autóctone, habitável para as pessoas, solidário e desenvolvido de jeito sustentável.

A página está estruturada em vários apartados ou leiras para facilitar uma acessibilidade mais doada por temáticas: educaçom, agro-pecuária e florestal, marinhá, pesqueira, cooperaçom e associativismo, políticas de desenvolvimento rural, etc.

rededorural.org

Dentro de cada uma das leiras, a jeito arbóreo, vam-se especializando as temáticas, na procura duma navegaçom intuitiva e acessível.

A navegar, pois!