A assembleia da Mocidade pola Independência da Corunha anuncia umha recolhida de alimentos nom perecedouros, enseres de limpeza e higiene e artigos específicos para a infância do dia 27 ao 29 de janeiro no Mercado de Santo Agostinho. A organizaçom fixo ontem um chamamento nas suas redes a colaboraçom da cidadania corunhesa na causa.
Esta recolhida será a terceira a realizar por parte dos diversos movimentos juvenis do soberanismo galego nas últimas semanas despois das organizadas por Estudantes Antifascistas em Compostela e pola militância de Galiza Nova em Ginzo de Límia.
Pobreza na Galiza do 2021:
A penúria econômica na Galiza sempre estivo aí, assim o avaliam os dados do Instituto Nacional de Estatística (INE) do 2018 cum 18’8% da sociedade em risco de pobreza. Nos últimos meses, por mor da crise do coronavirus, este problema tornou-se mais visível: longas colas agolpeando-se nas ruas das principais cidades galegas, bancos de alimentos desbordados…
Os estudos mostram umha desigualdade social a alça, sendo a comunidade autônoma galega a 5 com mais disparidade econômica do estado. Dezenas de miles de famílias chegam a duras penas a fim de mês e umhas 70000 pessoas sobrevivem graças as doaçons de alimentos. Os rostros castigados polos efeitos desta nova crise venhem com a marca da precariedade laboral, empregados da hotelaria afetados por ERTES, trabalhadores da chamada economia submergida sem apenas cobertura publica nesta situaçom ou falsos autônomos.
A importância da luita contra a “caridade”:
Além do discurso mediático que relaciona a miséria com abuso de tóxicos, malas decissons vitais e a situa como algo alheio a quem se esforça e cumpre com as suas obrigas as cifras sinalam o contrário. E venhem a amossar a relevância de trocar a caridade, de arriba cara abaixo, pola solidariedade entre iguais. Sendo plenamente conscientes de que o que agora lhe sucede a um pode manha passar-lhe a outra.
O fomento da ajuda mutua por parte do movimento juvenil galego ao mesmo tempo que se denuncia a raiz do assunto semelha umha tática política adequada e necessária nos tempos que correm.