O Colectivo das Pedras Galhadas bota a andar em Culheredo, desde ontem, coa ideia de dinamizar política, social e culturalmente este concelho, além de pôr em valor e reivindicar o nosso patrimonio ecológico, cultural e histórico. Esta iniciativa surge como resposta ao desleixo e à falta de oferta nestes eidos no nosso município.

A atividade inaugural será a apresentaçom do livro ‘Os Restos do Franquismo na Galiza’, de Manuel Monge, o vindouro sábado, 26 de Dezembro, à 19 horas, a través do YouTube. Será um evento ‘online’ –para garantir a seguridade sanitária num contexto de pandemia–, no que o autor fará umha breve sinopse da sua obra, explicará algumha questom de Culheredo nesta temática e responderá as perguntas dos assistentes à palestra telemática.

Este ato será o primeiro, mais já está em marcha a preparaçom de muitos mais para seguir durante o ano 2021, como roteiros, obradoiros, projeçons de filmes… Também adiantamos que estám trabalhando para estabelecer distintos grupos de atividades regulares, coma um coro ou um clube de leitura.

Todas as pessoas que queiram participar e aportar ao coletivo, da maneira que for, serám bem-vindas. O Colectivo das Pedras Galladas está aberto para toda a vizinhança de Culheredo que queira colaborar e participar para construir um espaço cos objectivos de normalizar a nossa língua, reivindicar a historia e património do nosso concelho e de defender o património natural da nosa contorna. Para unir-te avonda com contatar através das nossas redes sociais, @pedrasgalhadas em Twitter, Instagram e Facebook, ou contactar através do correio electrónico: colectivodaspedrasgalhadas@protonmail.com