Quando estamos convencidos de que nom podemos, quando geraçom após geraçom as pessoas adotam uma atitude de passar despercebidas para se proteger, nasce unha idiossincrasia baseada na renúncia  das habilidades, para sobreviver,: Umha sobre-adaptaçom às necessidades dos outros, esquecendo as suas próprias. Aquele infeliz dito, “melhor mau conhecido que bom por conhecer” funciona como um mantra que bloqueia todo o caminho evolucionário, por falta de recursos para caminhar novos rumos. Se o mundo sempre seguisse aquela premissa temerosa mencionada acima, nom haveria movimento, tudo estaria estático e já sabemos o que acontece com a água estancada, certo? O ser humano está composto por perto dum setenta por cento de água …porque é tam importante beber água?

Somos feitos para o movimento , para evoluir. Todas as espécies evoluem integrando mudanças comportamentais que geram gradativamente umha  modificaçom genética natural. A evoluçom é o fruto da interaçom entre o ser e o meio ambiente. Até recentemente estávamos mui dependentes, quase nom podíamos nos informar pola nossa  conta, a grande maioria da informaçom a que podiamos acessar estava na mídia de massa, escolhida a partir de um pensamento vertical, de um olhar desnaturalizado e precário. Já há un tempo e cada vez mais com a Internet, é a nossa responsabilidade escolher a informaçom.

A informaçom que consumimos, audiovisual ou escrita, está inevitavelmente afetando o nosso pensamento, já se sabe que o consumo habitual de pornografia e violência, insensibiliza, é dizer perde-se amplitude mental, embrutece. Isso é o que deseja o sistema para que sejas superficial e consumas muito quedando mentalmente preso coma um rato numha roda. 

O consumo intelectual afeta tanto ou mais do que o consumo físico, é a água com a que estás cultivando a tua cabeça, igual que o exeríicio e a nutriçom afetam e modificam o corpo e a sua informaçom genètica. Você é um todo, corpo e mente sempre vam juntos, a separaçom que impom o modelo médico tradicional é umha invençom que impujo a Igreja Católica medieval para que as pessoas pensem que nom podem fazer nada e todo está em maos da religiom. Agora podemos escolher a evoluçom consciente ou podemos escolher abandonar a nós mesmos e reclamar.

Por muito tempo, o jeito de sobreviver  a unha submissom feroz e à falta de recursos foi voar baixinho. As novas geraçons de Galegas e amigos da Galiza tenhem a  oportunidade de viver e ancorar um estilo de vida mais Independente. E assim sandar a ferida dum comportamento social próprio de vasalos (medo).

Temos certeza de que o caminho para reconstruir e florescer é colocar a atençom (mente), a intençom (coraçom) e a força (açom) a favor do câmbio que desejamos, do nosso, construindo-o, cuidando-o e protegendo-o, coma umha arte labrega cultural. Sócrates dizia que o segredo do câmbio é pôr a força a favor do que um quer e nom em contra do que nom quer. O povo Galego  desenvolveu umha gram ferramenta com todo que viveu que é a Resilência (resistência e regeneraçom ) com esta ferramenta conseguiu  preservar os seus tesouros ainda agochados. Temos muito por recuperar e restaurar mas como di a Resilência Galega “mau será” (paciência e força).