Mais um ano, e com esta é a undécima ediçom, o organismo popular anti-repressivo galego CEIVAR convocou ao povo solidário para a sua participaçom numa cadeia humana pola liberdade das presas/os idependentistas, a suspensom das estratégias de extermínio carcerário e a repatriaçom das galegas/os desterradas/os por participarem no processo de emancipaçom nacional e social da Galiza.
Mais de cem pessoas, de maos dadas pola liberdade das presas/os, sairam da Praça de Galiza e atravessaram o centro histórico da cidade compostelá ao berro de “independência” e “liberdade presas políticas”, baixo a presença ameaçadora da polícia espanhola . A manifestaçom acabou na Praça do Pam, onde foi lido um manifesto em favor dos direitos das presas políticas e contra a criminalizaçom do independentismo. Ao finalizar o acto, CEIVAR informou às assitentes, da celebraçom de uma ceia solidária na Gentalha do Pichel, às 21 horas.
A mocidade independentista a construir a República. Rachar a precariedade, rematar com a emigraçom.
Esta é a legenda que podia ler-se na faixa principal, no marco da quinta ediçom da manifestaçom juvenil unitária que saiu da Alameda às 20 horas. Mobilizaçom apoiada por 25 coletivos sociais de todo o pais para denunciar as políticas neoliberais e antigalegas do régime corrupto espanhol que condenam à mocidade galega à emigraçom e à pobreza.
Os coletivos convocantes som os seguintes: A Galleira (Ourense), Arrulique (Vigo), Briga, Brigadas Lucenses (Lugo), Ceivar, Celtarras (Vigo), Centro Social A Gentalha do Pichel (Compostela), Centro Social Faísca (Vigo), Centro Social Fuscalho (Guarda), Centro Social Gomes Gaioso (Corunha), Centro Social Mádia Leva! (Lugo), Centro Social Revolta (Vigo), Centro Social Xebra! (Burela), Colectivo Nós (Vigo), Colectivo Terra (Ponte d’Eume), Erguer-Estudantes da Galiza, Fenda-Embaixada Popular Galega (Madrid), Fende Testas (Compostela), Fundaçom Artábria (Ferrol), Galizalivre, Isca!, Mocidade Granate (Ponte Vedra), O Quilombo (Ponte Vedra), Ouligans (Ourense), Sección Lo Lo Lo (Lugo), Tropas de Breogán (Vigo).
Amanhá, Galizalivre, Novas da Galiza e Diário Liberdade na zona de associaçons do Festigal
Polo segundo ano, Diário Liberdade e Novas da Galiza terám um posto conjunto na feira de associaçons que se celebrará na tarde de manhá (25) no Campus Sul compostelano. Também este projecto contra-informativo disponibilizará material para a venda neste espaço associativo. Várias entidades populares de comunicaçom marcarám presença com um posto, no qual será possível encontrar livros, postais e outros materiais editados por estas entidades, dar apoio ou mesmo conhecer as possibilidades de participaçom.