Por Antia Seoane /

A CIG convoca para esta terça-feira, 22 de maio, novas mobilizaçons em vilas e cidades de todo o País para exigir melhoras laborais e salariais e por umhas pensons dignas.

Com a vista posta na greve geral nacional prevista para o vindouro 19 de Junho, o sindicalismo nacionalista pretende manter a conflituosidade nas ruas. Para isso convocou mobilizaçons em 18 localidades galegas.

Os motivos

A central sindical considera que há motivos suficientes para umha nova jornada de protestos. Manifesta que o conflito nom se soluciona com a pequena suba das pensons que está recolhida nos Orçamentos já que esta medida superficial nom soluciona os graves problemas que trouxeram as reformas aplicadas em 2011 e 2013.

O atraso da idade de jubilaçom, o aumento do número de anos trabalhados necessário para poder cobrar a pensom completa, os sucessivos incrementos dos anos cotizados para o cálculo da base regulatória, a desvinculaçom das subas anuais das pensons do IPC oficial e a introduçom do fator de sustentabilidade, que começará a ser aplicado já no vindouro ano, som medidas que procuravam dificultar o acesso às pensons públicas e por outro lado, reduzir as quantias a perceber. O objetivo final é que a populaçom contrate planos privados para complementar o que vai ser umha paga de subsistência. É por isto que exige a derogaçom das reformas mencionadas.

Horas e lugares das mobilizaçons convocadas

A Corunha: Obelisco às 11:30 h.
Ferrol: Edifício da Junta às 20 h.
Santiago de Compostela: Praça do Toural às 20 h.
Boiro: Praça do Concelho às 20 h.
Ponte Vedra: Diante da Peregrina às 20 h.
A Estrada: Praça do Mercado às 20 h.
Vigo: Via Norte às 19 h.
Lugo: Praza Maior (Concelho) às 20 h.
Guitiriz: Concelho ás 20 h.
Sarria: Praça da Vila às 20 h.
Vilalba: Praça da Constituçom às 20 h.
Monforte: Concelho às 20 h.
Chantada: Praça de Galiza às 20 h.
Burela: Praça da Marinha às 20 h.
Ribadeo: Concelho às 20 h.
Viveiro: Concelho às 20 h.
Ourense: Subdelegaçom do Governo às 19:30 h.
Cee: Diante do Concelho às 11:30 h.